Returnări

Politica de returnare a lucrărilor și de rambursare a banilor

Dacă lucrarea a ajuns deteriorată de la transport vă rog să mă contactați cât mai curând după constatare.

Aveți 15 zile de la data primirii lucrării pentru a vă răzgândi, indiferent de motiv.

Vă voi restitui banii achitați pe lucrare dacă solicitați acest lucru în termenul de mai sus. Costurile cu transportul sunt nerambursabile.

Pentru a fi eligibilă pentru retur, lucrarea trebuie să fie trimisă înapoi în aceleași condiții în care a fost primită. De asemenea, trebuie ambalată la fel de bine ca la primire, distrugerea lucrării în timpul transportului duce la imposibilitatea restituirii banilor sau, în cazul în care doar rama sau sticla au fost deteriorate, la restituire parțială.

Vă rog să mă contactați înainte de a trimite un retur. Nu sunt acceptate retururi prin Poșta Română, doar prin servicii de curierat ce livrează la destinație.

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă voi trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă voi anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și suma de bani va fi restituită prin metoda inițială de plată, în maxim 2 zile.

Se acceptă schimbarea unei lucrări cu alta însă pe lângă taxele de transport achitate de client va mai fi și o taxă pentru a compensa cheltuielile de logistică.

Asistență

Contactează-mă printr-un email la {email} pentru alte neclarități legate de retururi.